Kids, Babies, Family, Wedding Photographer (KUALA LUMPUR)

By: Siti Ruzaimah Ghazali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 19-Nov-2007 16:14 Email | Share | Bookmark
Rehan Muhd Diah & Mohamad Ariff Hj Ahmed Tauzan (Nikah | Gombak)

Be & Rehan
inai d jari tersedia rapi
menanti putera idaman hati..

Salam & Hi,

I like this couple. Saya diperkenalkan dengan Rehan oleh my lil sis; yg berkwn baik dgn Rehan's lil bro. Rehan juga pernah belajar bersama dgn my another sis in UIAM couple years ago. Raut wajah Rehan nih, sekali pandang macam kenal kan? I wonder, mcm Anahitta.. which is also agreed by few other ppl. Manis sungguh org nya. Tak hairanlah hati Ariff terpaut.

Selamat Pengantin Baru diucapkan buat Rehan & Ariff... Kenalan zaman kanak-kanak telah membuahkan rasa cinta di antara dua hati ini. Benarlah bagai dikata, kalau dah jodoh tuh, tak ke mana. Setelah mempunyai kerjaya masing-masing, Rehan dipertemukan dengan Ariff dengan restu bonda ayahanda dan sanak saudara. Lantas, janji dipatri untuk hidup bersama menyatukan dua hati ini. Syukur alhamdulillah, semuanya telah selamat.

Tahniah sekali lagi dpd kami. Semoga berbahagia selamanya.. amin.

Stay tune for more thumbnail photos to be uploaded soon... And for sure, the reception event's photography coverage for this loving couple.

* I got SMS from Rehan today, here's her comment:
Quote:
Cantik sgt! Gambar nmpak bershja.. x sabr nak tgk yg lain.. hehe.. cayalah Rehan


** This web page is currently at no. 56 in Most Popular Fotopages in worldwide ranking statistics as at 22nd Nov 2007.

Take Care,
Siti Ruzaimah & Zaiful


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net