Kids, Babies, Family, Wedding Photographer (KUALA LUMPUR)

By: Siti Ruzaimah Ghazali

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 31-Mar-2008 18:25 Email | Share | Bookmark
Idayu & Mirza (Wedding Reception | Dewan Beringin Sri Gombak)

cinta selamanya


Salam,

Tahniah buat Ayu & Mirza sekeluarga di atas majlis persandingan yang berlangsung dengan lancar mengeratkan silaturahim kedua keluarga. This is the 2nd time we covered the event for this couple. Gambar-gambar majlis akad nikah boleh di capai dengan klik pada pautan ini.

Majlis yang meriah berlangsung di dalam dewan, tanpa disedari hujan rahmat mencurah-curah di luar. huh, dah terfikir dah, camne nak cari peluang shoot kat luar nih kan. Dalam kesibukan beramah mesra dengan sahabat handai dan sanak saudara, hujan reda sedikit, saya pun, apa lagi, cepat-cepat tarik ini pengantin utk shooting di luar dewan. Memula tepi dewan, last2 sampai dah berhujan renyai d bwh celah2 pohon pinang. huh. Clicking here and there, siap. Sambung agenda dlm dewan pula kemudiannya bersama-sama rakan-rakan Ayu & Mirza yg sgt sporting dan yang paling penting..... suka berposing! huhu.

Ok, buat keluarga Ayu & Mirza, tahniah sekali lagi, semoga kekal bahagia selamanya, ye. Buat kawan-kawan Ayu & Mirza, ermm.. nak naik pelamin kan tak lama lagi tuh... Calling calling lah yea.


K, kata penutup, sama-samalah kita.....

Raikan Cinta,
Siti Ruzaimah Ghazali


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net